Oplossingen

Digitalisering van Documenten

Ontdek de voordelen van het digitaliseren van documenten en transformeer naar een efficiëntere en productievere werkomgeving.

Scanners

Afbeeldingen, tekstdocumenten en andere fysieke materialen omzetten in digitale formaten.

On premise afdrukbeheer software

Ontdek de kracht van een on-premise oplossing voor afdrukbeheer die het mogelijk maakt, volgt, beheert en beveiligt.

Cloud based afdrukbeheer software

Ontdek de kracht van eenvoudig en effectief afdrukbeheer met onze cloud based software.

MFP Kiosk

Staat garant voor een moeiteloze printervaring, voor printen, kopiëren en scannen van documenten op multifunctionele printers (MFP’s).

AI-scannen en data-extractie

Slim documentbeheer met moderne AI-scantechnologieën met onze aanpasbare scantools, speciaal ontworpen voor echte professionals.

Web-based managed print tool

Speciaal ontworpen om het beheer van rapportage, verbruiksartikelen bestellen, storingsbeheer en het verzamelen van meterstanden voor al uw MPS-contracten ongelooflijk eenvoudig te maken.

Documentmanagement

Dé oplossing om de chaos van digitale gegevens te organiseren en te stroomlijnen.

Veilige elektronische documentoverdrachten

Het veilig overdragen van elektronische documenten is cruciaal voor bedrijven die waarde hechten aan vertrouwelijkheid.

Geautomatiseerde Workflows

Optimaliseer bedrijfsprocessen met efficiënte geautomatiseerde Workflows.

Professionele AV-systemen

Haal het beste uit je communicatie, presentatie en entertainment met professionele AV-systemen

Real-time Feedback

Ontdek de perfecte oplossing om feedback van klanten in real-time te verzamelen en zet de deur open naar continue verbetering binnen uw bedrijf.

Duurzame oplossingen

Een greep uit onze oplossingen om jouw bedrijfsprocessen te optimaliseren.

Digitalisering van Documenten

Ontdek de voordelen van het digitaliseren van documenten en transformeer naar een efficiëntere en productievere werkomgeving.

Scanners

Afbeeldingen, tekstdocumenten en andere fysieke materialen omzetten in digitale formaten.

On premise afdrukbeheer software

Ontdek de kracht van een on-premise oplossing voor afdrukbeheer die het mogelijk maakt, volgt, beheert en beveiligt.

Cloud based afdrukbeheer software

Ontdek de kracht van eenvoudig en effectief afdrukbeheer met onze cloud based software.

MFP Kiosk

Staat garant voor een moeiteloze printervaring, voor printen, kopiëren en scannen van documenten op multifunctionele printers (MFP’s).

AI-scannen en data-extractie

Slim documentbeheer met moderne AI-scantechnologieën met onze aanpasbare scantools, speciaal ontworpen voor echte professionals.

Web-based managed print tool​

Om het beheer van rapportage, verbruiksartikelen bestellen, storingsbeheer en verzamelen van meterstanden voor MPS-contracten eenvoudig te maken.

Documentmanagement

Dé oplossing om de chaos van digitale gegevens te organiseren en te stroomlijnen.

Veilige elektronische documentoverdrachten

Het veilig overdragen van elektronische documenten is cruciaal voor bedrijven die waarde hechten aan vertrouwelijkheid.

Geautomatiseerde Workflows

Optimaliseer bedrijfsprocessen met efficiënte geautomatiseerde Workflows.

Professionele AV-systemen

Haal het beste uit je communicatie, presentatie en entertainment met professionele AV-systemen.

Real-time Feedback

Ontdek de perfecte oplossing om feedback van klanten in real-time te verzamelen en zet de deur open naar continue verbetering binnen uw bedrijf.

Producten

A

A3 printers

Acronis Disaster Recovery

Acronis Online Back-Up

AFAS CRM
AV Asset Management
AV Device Management
AV Inventarisatie
AV Maintenance
AV Security Services
AV Services
AV Support
AV System Integration

B

Barracuda Essentials Suite

Barracuda Impersonation Protection

Beheer & support

Business continuity
BusinessITScan®

C

Citrix Workspace
Cloud Readiness Assessment

Cloud Server

Cloud werkplek

Contractbeheer software

D

Daas (Device as a Service)
Digitaal Personeelsdossier

Digitale billboards

Digitale dossiervorming voor advocatuur
Digitale Factuurverwerking
Documentmanagement
Dynamics

E

Esibi
Esibi Castia
Esibi Online Ceremonie
Esibi Webcast

F

FG-as-a-Service

H

Hygiepole

Digitale billboards

Digitale dossiervorming voor advocatuur
Digitale Factuurverwerking
Documentmanagement
Dynamics

I

IT Adoptie
IT Architectuur
IT security
IT training
IT-detachering
IT-to-IT Support

L

LED schermen
Livestream

M

M-files
Digitale billboards
Managed Back-up-as-a-Service (BaaS)
Digitale Factuurverwerking
Managed Cyber Alarm
Managed Endpoint Detection & Response
Managed Firewall
Managed Mail Security
Managed Office 365 back-up
Managed Patchmanagement
Managed Print Services
Managed services
Meeting room reserveren en beheren
Microsoft 365 business
Microsoft Azure
Microsoft Sharepoint
Microsoft Teams

N

Naas (Network-as-a-Service)
Narrowcasting

P

PCI Cloud
PCI MXDR
PCI printer service en onderhoud
Phishing Simulatie
Preventive Maintenance
Print & scan
Print Management
Print-as-a-Service (PaaS)
Printer Leasen
Productieprinters
Professionele IT Support & detachering
Professionele printers

R

Room & workspace management

S

Scan en herken
Scanners
Security Awareness
Security Insights

T

Thuiswerkplek

U

UniFLOW

V

Veilig mobiel printen
Vergaderruimte inrichten
Verrijdbare Schermen
Video conferencing
Videowall en monitoring
Virtual Datacenter

W

WaaS (Wifi-as-a-Service)
Werkplek reserveren

Z

Zakelijke printers

Biometrische systemen

ID One Touch Reader

De ID One Touch Reader biedt kleine organisaties een ongelooflijk goedkope manier om veilige biometrische identificatie op hun multifunctionele apparaten te integreren zonder hun personeel een pincode of id-kaart te geven. Met een eenvoudige software-installatie kan de ID One Touch Reader simpelweg via USB op een multifunctioneel apparaat worden aangesloten. Als alternatief kan de ID One Touch Reader ook verbonden worden met uw netwerk via een TCP-converter.

LiveRegister

LiveRegister kan worden geïmplementeerd als een zelfstandige biometrische oplossing, waardoor het beheer van gebruikers wordt vereenvoudigd en een kaart of pincode voor authenticatie niet meer vereist is. Anderzijds, als u de LiveRegister-oplossing gebruikt voor een ander doel, bijvoorbeeld cashloos cateren, kunnen wij de MFT3200-vingerafdrukscanners voorzien die worden gekoppeld aan het multifunctionele apparaat met de geïntegreerde applicatie of met de CPad-terminals die compatibel zijn met HID-lezers (Human Interface Devices). Zodra het apparaat is geconfigureerd met het adres van de LiveRegister-server, kunnen alle taken voor gebruikersbeheer en configuratie centraal worden uitgevoerd.

Smart iD

SMART iD is een Identification Management System dat door scholen, academies, gemeenten en ICT-aanbieders wordt gebruikt. Het systeem bundelt identiteitsinformatie van één registratiebron en presenteert het voor gebruik voor een host van hardware- of softwaregebaseerde interfaces, zoals biometrische vingerafdrukscanners, kaartlezers, proximitytaglezers, smartcardlezers (MiFare en DesFire) en pincodelezers.

Met SMART iD kunnen meerdere operaties die identiteitsbevestiging vereisen naadloos en automatisch geïntegreerd worden, zoals deurtoegang, bibliotheekdiensten en catering zonder contant geld. Bovendien biedt SMART iD dankzij eenvoudige integratie met PaperCut een kosteneffectieve methode voor personeels- en gebruikersidentificatie voor de vrijgave van afdruk- en kopieertaken.

Uw duurzame printreis

Smart Office Center voert een gratis printaudit uit, wat resulteert in een grondig inzicht in de printgedragingen, documenten workflow en operationele kosten van uw organisatie. Benieuwd naar de mogelijkheden? We helpen u graag bij het maken van uw keuze.

Scroll to Top