Oplossingen
Digitalisering van Documenten
Ontdek de voordelen van het digitaliseren van documenten en transformeer naar een efficiëntere en productievere werkomgeving.
Scanners
Afbeeldingen, tekstdocumenten en andere fysieke materialen omzetten in digitale formaten.
On premise afdrukbeheer software
Ontdek de kracht van een on-premise oplossing voor afdrukbeheer die het mogelijk maakt, volgt, beheert en beveiligt.
Cloud based afdrukbeheer software
Ontdek de kracht van eenvoudig en effectief afdrukbeheer met onze cloud based software.
MFP Kiosk
Staat garant voor een moeiteloze printervaring, voor printen, kopiëren en scannen van documenten op multifunctionele printers (MFP’s).
AI-scannen en data-extractie
Slim documentbeheer met moderne AI-scantechnologieën met onze aanpasbare scantools, speciaal ontworpen voor echte professionals.
Web-based managed print tool
Speciaal ontworpen om het beheer van rapportage, verbruiksartikelen bestellen, storingsbeheer en het verzamelen van meterstanden voor al uw MPS-contracten ongelooflijk eenvoudig te maken.
Documentmanagement
Dé oplossing om de chaos van digitale gegevens te organiseren en te stroomlijnen.
Veilige elektronische documentoverdrachten
Het veilig overdragen van elektronische documenten is cruciaal voor bedrijven die waarde hechten aan vertrouwelijkheid.
Geautomatiseerde Workflows
Professionele AV-systemen
Real-time Feedback
Ontdek de perfecte oplossing om feedback van klanten in real-time te verzamelen en zet de deur open naar continue verbetering binnen uw bedrijf.
Duurzame oplossingen
Een greep uit onze oplossingen om jouw bedrijfsprocessen te optimaliseren.
Digitalisering van Documenten
Scanners
On premise afdrukbeheer software
Cloud based afdrukbeheer software
MFP Kiosk
AI-scannen en data-extractie
Web-based managed print tool
Documentmanagement
Veilige elektronische documentoverdrachten
Geautomatiseerde Workflows
Professionele AV-systemen
Real-time Feedback
Producten
A
A3 printers
Acronis Disaster Recovery
Acronis Online Back-Up
B
Barracuda Impersonation Protection
Beheer & support
C
Cloud Server
Cloud werkplek
D
Digitale billboards
E
F
H
Digitale billboards
I
L
M
N
P
R
S
T
U
V
W
Z
Biometrische systemen
ID One Touch Reader
De ID One Touch Reader biedt kleine organisaties een ongelooflijk goedkope manier om veilige biometrische identificatie op hun multifunctionele apparaten te integreren zonder hun personeel een pincode of id-kaart te geven. Met een eenvoudige software-installatie kan de ID One Touch Reader simpelweg via USB op een multifunctioneel apparaat worden aangesloten. Als alternatief kan de ID One Touch Reader ook verbonden worden met uw netwerk via een TCP-converter.
LiveRegister
LiveRegister kan worden geïmplementeerd als een zelfstandige biometrische oplossing, waardoor het beheer van gebruikers wordt vereenvoudigd en een kaart of pincode voor authenticatie niet meer vereist is. Anderzijds, als u de LiveRegister-oplossing gebruikt voor een ander doel, bijvoorbeeld cashloos cateren, kunnen wij de MFT3200-vingerafdrukscanners voorzien die worden gekoppeld aan het multifunctionele apparaat met de geïntegreerde applicatie of met de CPad-terminals die compatibel zijn met HID-lezers (Human Interface Devices). Zodra het apparaat is geconfigureerd met het adres van de LiveRegister-server, kunnen alle taken voor gebruikersbeheer en configuratie centraal worden uitgevoerd.
Smart iD
SMART iD is een Identification Management System dat door scholen, academies, gemeenten en ICT-aanbieders wordt gebruikt. Het systeem bundelt identiteitsinformatie van één registratiebron en presenteert het voor gebruik voor een host van hardware- of softwaregebaseerde interfaces, zoals biometrische vingerafdrukscanners, kaartlezers, proximitytaglezers, smartcardlezers (MiFare en DesFire) en pincodelezers.
Met SMART iD kunnen meerdere operaties die identiteitsbevestiging vereisen naadloos en automatisch geïntegreerd worden, zoals deurtoegang, bibliotheekdiensten en catering zonder contant geld. Bovendien biedt SMART iD dankzij eenvoudige integratie met PaperCut een kosteneffectieve methode voor personeels- en gebruikersidentificatie voor de vrijgave van afdruk- en kopieertaken.
Uw duurzame printreis
Smart Office Center voert een gratis printaudit uit, wat resulteert in een grondig inzicht in de printgedragingen, documenten workflow en operationele kosten van uw organisatie. Benieuwd naar de mogelijkheden? We helpen u graag bij het maken van uw keuze.