Support
Helpdesk
Flexibel werken
In de huidige wereld heeft flexibel werken onze benadering van de werkweek en de uren die het vertegenwoordigt veranderd. Bij Smart Office Center begrijpen we dat de werkdag niet langer wordt vertegenwoordigd door de traditionele maandag tot en met vrijdag, van 8.30 uur tot 17.00 uur. Mocht uw ondersteuningsbehoeften buiten onze normale kantooruren vallen, dan kunt u 24 uur per dag, 7 dagen per week onze online formulieren invullen om een servicemelding te registreren of verbruiksartikelen te bestellen.
Bereikbaarheid
Telefonische ondersteuning – 8.30 – 17.00 uur van maandag tot en met vrijdag
30% van de storingen op afstand opgelost zonder dat er een bezoek op locatie nodig is
4-uur ingenieurs reactietijd
98% oplossingspercentage bij de eerste poging
Helpdesk met prijzen bekroond
Onze helpdesk, bekroond met prijzen, is hier om te helpen tussen 8.30 en 17.00 uur, 365 dagen per jaar. Elk van onze klanten krijgt een exclusief telefoonnummer zodat we kunnen worden gecontacteerd voor onmiddellijke ondersteuning op afstand van onze toegewijde gekwalificeerde servicetechnici. Als het probleem niet telefonisch kan worden opgelost, wordt het probleem bij de allereerste gelegenheid de volgende werkdag verholpen.
Smart Office Center is een van de serviceproviders voor Epson in de Benelux. Onze gekwalificeerde engineers zijn zeer bekwaam in hun vakgebied en hebben een succespercentage van 98% bij het oplossen van storingen bij de eerste poging.
Constante monitoring
En vergeet niet dat Smart Office Center met Epson Remote Services (ERS) uw technologie voortdurend zal bewaken om problemen te identificeren en op te lossen voordat u ze zelfs maar opmerkt. 60% van onze klanten hoeft nooit de telefoon op te pakken om onze helpdesk te bellen, maar als u dat doet, staan we klaar om te helpen.
Epson Remote Services
Epson Remote Services (ERS) is een gratis, innovatief, cloudbased bewakings- en managementsysteem dat geavanceerde diagnostiek op afstand voor bedrijfsproducten van Epson levert.
Profiteer van een snellere responstijd, minder bezoeken op locatie en een hoger ‘first-time fix’-percentage.
- Bewaking op afstand van alle apparaten
- Automatische meldingen en apparaatgebruiksanalyses
- Laat problemen op afstand diagnosticeren en oplossen
Autoriseer gebruikers zodat alleen de juiste mensen toegang hebben tot informatie. ERS is gebaseerd op een multi-tenant systeem dat gebruikt kan worden door meerdere resellers. Elke partner heeft alleen toegang tot zijn eigen printers, die niet toegankelijk zijn voor andere partners.
Compatibel met verschillende Epson Business inkjet-apparaten
ERS kan voor allerlei verschillende Epson Business beeldverwerkingsapparaten worden gebruikt, waaronder modellen van EcoTank, WorkForce Pro, RIPS en WorkForce Enterprise.
Belangrijkste kenmerken
Cloudbased
ERS is vanaf elke locatie toegankelijk via een computer, tablet of smartphone, waardoor installatie en onderhoud op lokale servers niet nodig is.
Snellere oplossingen
Verhoogde uptime van uw apparaten: onderhoudstechnici hebben alle benodigde informatie om het apparaat in één keer goed te herstellen.
Naleving
ERS is ontworpen op basis van de juiste technische en organisatorische maatregelen en documentatie inzake gegevensbescherming en naleving van de Europese wet- en regelgeving.
Embedded agent
Profiteer van de ingebouwde agent op de modellen WF-C878R, C879R, C20600, C20750 en WF-C21000 voor een naadloze integratie met ERS.
Service call
Vul uw gegevens in. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.